Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeśli delegacja dotyczy zaledwie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu lub spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy najczęściej zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszelkie ważne i przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE. Jeżeli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.